چند دقیقه برای یک عمر

کمپین اطلاع رسان

موسسه خیریه بهنام دهش پور سال هاست در کنار حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، در ماه اکتبر به اطلاع رسانی درباره آگاهی از سرطان پستان می پردازد.
چالش این برنامه ارتباطی، محدودیت های فرهنگی و اجتماعی برای اهمیت کمک به تشخیص سرطان پستان در استیج های اولیه  بود. این موضوع، به صراحت بیان و ارائه نکات آموزشی در سطح همگانی نیاز داشت. در استودیو دیگر به راه حلی شفاف برای ترغیب بانوان ایرانی برای انجام بررسی های دوره ای منظم رسیدیم. کمپین چند دقیقه برای یک عمر درسطح وسیع و در:
 
رسانه های محیطی
فضای مجازی
رویدادهای ورزشی بانوان
تبلیغ در نقطه تماس مصرف کننده محصولات بانوان
چاپ بروشورهای آموزشی و اطلاع رسان
برنامه های آموزش حضوری بانوان
 
به اجرا درآمد و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت و آمار مراجعه مبتلایان در استیج های اولیه بیماری (در نتیجه آموزش و انچام بررسی های دوره ای و شناخت علائم سرطان پستان) برای درمان به صورت قابل ملاحظه ای افزایش یافت که نوید درمان سریع تر، کم هزینه تر و میزان مرگ و میر کمتر ناشی از این سرطان را داشت.

اسلاید#1
اسلاید#1
اسلاید#1
اسلاید#1
اسلاید#1
اسلاید#1
اسلاید#1
اسلاید#1