چند دقیقه برای یک عمر

کمپین سرطان پستان

با توجه به فراگیر بودن سرطان پستان در میان بانوان و اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این زمینه، موسسه خیریه بهنام دهش پور با همکاری شرکت زرین رویا شاخه محصولات مای لیدی نسبت به برگزاری کمپین خودآزمایی سرطان پستان با شعار چند دقیقه برای یک عمر اقدام کرده است.

ایده پردازی، طراحی و اجرا را گروه مشاوره ارتباطات دیگر بر عهده داشته است.

درباره کمپین

خانم ها، مرکز عاطفی خانواده هستند. سلامتشان، باعث راحتی خیال جامعه اطرافشان است. این مسوولیت پیگیری سلامتیشان را چند برابر می کند. آن هم در مقابل سرطان پستان که فراگیرترین و شایع ترین سرطان در میان بانوان در سراسر دنیا و در ایران است. اینکه موضوع معاینات شخصی ماهیانه بانوان در مقابل آینه، اولین و مهم ترین راه برای تشخیص زود هنگام سرطان پستان است و در ادامه، پیگیری و درمان سریع می تواند از آمار مرگ و میر و درمان های پرهزینه سرطان پستان بکاهد، دغدغه اصلی کمپین امسال ارتقاء سلامت زنان است که توسط موسسه خیریه بهنام دهش پور و شرکت زرین رویا ، شاخه محصولات مای لیدی در قالب مسئولیت اجتماعی توسط گروه ارتباطات خلاق دیگر طراحی و در حال اجرا است. این کمپین از روز ۳۰ مهرماه تا ۳ آبان ۱۳۹۸ ادامه دارد.

طراحی کمپین بر اساس استفاده از رسانه خلاق بود.
آینه به عنوان زمینه در همه مدیا های محیطی تعریف شد. راهکار، تکرار و تناوب استفاده از شعار روی آینه های مختلف بود، از آرایشگاه های زنانه تا آینه سرویس بهداشتی فروشگاه ها و شرکت ها و سازمان ها و تبلیغات شهری.

نیاز است این تناوب در برخورد با رسانه خلاق آنقدر تکرار شود، که خانم ها هر بار به آینه، به عنوان همراهی قدیمی سر می زنند تا تایید زیباییشان را بگیرند، یادشان بماند که این دوست، همیشه هر آنچه هست را می گوید، پس تایید سلامتی را هم بگیرند و این عادت، ارزشی زیبا باشد برای بودن و درکنار عزیزان شاد بودن.

تمامی حقوق برای گروه ارتباطات خلاق دیگر محفوظ است | ۱۳۹۹ – ۱۳۹۸