دخانیات لو رفت

کمپین روز جهانی بدون دخانیات

فرآورده های دخـانیات سـالانه بیـش از ۸ میلیـون نفـر را می کشنـد.
دخانیـات و صـنایع وابستـه باید به طـور مداوم مصـرف کنندگان جدیدی پـیدا کنند تا برای حفظ درآمد جایـگزین آن هایی شـوند که در اثر استفـاده از محصـولاتشان جـان خود را از دست داده اند.

شرکـت های دخـانیات بیش از ۸ میلیـارد دلار در بـازاریابی و تبلیغـات هزینه کردند و زنـدگی ۸ میلـیون انسـان  به دلایل مـرتبط با مصـرف دخانیـات و همچنین قرار گـرفتن در معـرض دود دست دوم از دسـت رفته است.

برگردان و اجرای کمپین برای شبکه های اجتماعی را گروه ارتباطات خلاق دیگر برای موسسه خیریه بهنام دهش پور انجام داده است.

درباره کمپین

پویـش امسـال سـازمان جهـانی بهـداشت برای روز بدون دخـانیات، حقیـقتی غیر قابـل انکار را مطرح می کنـد.
صـرف هزیـنه های کـلان در سطـح بین المللـی برای قـرار گرفـتن محـصولات دخـانیات در معـرض چشـم کودکان، به عنوان نسـل بعـدی مصـرف کننـدگان.
این رازی سـت که برای برملا کـردنش پویـشی در سطـح بین المللـی تـعریف شـده تا آگـاهی از آن، کمـکی باشد بـرای انتخاب های دقـیق تر ساکنـین زمیـن…

چالـش پویش امسـال، پرورش ذهن کـودکان برای شنـاسایی فضـاهای با ریسک بالا، نحـوه برخورد در هنـگام قرار گرفتـن در معرض استعـمال دخانیات و در نهایت پیـوستن کودکان و نوجـوانان به جمعیـت نسـل بدون دخانیـات است.
برای آشنـایی بیشـتر با این پویش هـمراهمان شوید، در بخش نوشته ها بیشتر درباره آن برایتـان می گوییـم.

برگردان و اجرای کمپین برای شبکه های اجتماعی را گروه ارتباطات خلاق دیگر بر عهده داشته است.

تمامی حقوق برای گروه ارتباطات خلاق دیگر محفوظ است | ۱۳۹۹ – ۱۳۹۸