دروغ های زیـبا

برای اینکه صنـعت دخـانیات بتواند زنده بمـاند، ساختن تصویـر ذهنی در مصرف کنـندگان کم سن و سال مـوضـوعی مهم است. این که شما می دانیـد محصـولشان مضر است برایشان مهـم نیست، در عوض آن ها محصـولاتشان را طوری نشـان می دهند که احساس جـذابیت و باحال بودن را الـقا کند.

محصـولی که مخاطبـش را فریبنـده، جـذاب، موفـق، هیجـان انگیز، مستـقل و دلپـذیر نشان دهد.

از جمله تاکتیـک های صنعـت دخانیات برای جـذب نوجوانان می شود به این فعالیت ها اشاره کرد:
افزودن طعـم دهنده های دلپـذیر برای کودکان در سیـگار، قلیان و سیـگارهای الکترونیکی
تبلـیغ محصولات دخـانی و توزیع نمونه رایـگان در رویـدادهای جوانان
تبلیغـات و قرار دادن محـصول در فیلم ها و نمـایش های تـلویزیونی
استفـاده از بستر رسـانه های اجتمـاعی همراه با افـراد تأثـیرگذار

تمامی حقوق برای گروه ارتباطات خلاق دیگر محفوظ است | ۱۳۹۹ – ۱۳۹۸